תמיכה טכנית
אנו ב Expert invest יודעים כמה מאכזב זה כאשר יש לך בעיה או שאלה, ואין מי שיעזור לך ובמיוחד כשמדובר בהשקעה כספית וכל שניה יכולה להיות חשובה, אנו מספקים תמיכה מלאה ללקוחותינו מרגע השכרת הרובוט ע”י צוות מוסמך ואיכותי.
חברתיינו עושה רבות על מנת לספק לכם שירות איכותי ומהיר, העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במסגרת מאמצים אלו וכחלק ממדיניות איכות השירות שלנו, אנו מעמידים לרשותכם מוקד תמיכה טכנית ללקוחות בעלות נמוכה למשכירי הרובוט.
צוות התומכים במוקד עבר הכשרות מקצועיות מקיפות ובעל רמות ידע גבוהות, בגיבוי יועצים ומהנדסי תקשורת. התמיכה בתקלות לקוח נעשית באמצעות מערכות מתקדמות, המאפשרות לנציג לטפל בתקלה מרחוק כבר במעמד השיחה, כך שתוכלו לקבל מענה מהיר ויעיל ללא המתנה ארוכה.
הנציגים יסייעו לכם בקבלת תמיכה בנושאים הבאים:
- התקנה והפעלה ראשונית
- בדיקה במקרה של תקלות
- בדיקות תקינות ותיאימות שרת וירטואלי
מעבר לעמודים נוספים בנושא – ניהול תיקים:
השיטה לניהול תיק ההשקעות | יתרונות הרובוט | צמדי מטבעות | ביטחון לכספך | קל לשימוש | מסלול ההשקעה
בחזרה לעמוד – ניהול תיקים בחזרה לעמוד הבית – אקספרט אינווסט